11 Mayıs 2013 Cumartesi

KIZIM DERYA - 4

Daha evvelki 3 mektubumda anlattıgım gibi kızım deryayı en son kucagımda salonda çırılçıplak dans ettikten sonra yatak odamızdaki yataga yatırıp mutfakta sakladıgım viagra hapını da içtikten sonra yanına gittiğimde bana babacım biliyormusun sana numara yaptım esasında içkilerin çogunu döktüm içmedim 

   gerçi içtiğim kadarınlada şu anda çakırkeyfim ama maksadım senin beni sarhoş zannedip rahat davranmandı ama artık buna gerek kalmadı herşeyi 

   biliyorsun bende herşeyi arzu ve istekle yapıyor ve zevk almak istiyorum deyince deryam kızım tatlım benim geçen akşam arkadaşın gülü götünden sikerken sende sanırım pencereden seyrediyordun degilmi dedim. Evet baba çok heyecanlanmıştım ama gülde sanırım çok zevk almış ki nasılda . 

   inliyordu belkide esas babasından bile böyle zevk almamıştır kızı yalnız merak ediyorum omu güzel benmi diye sorunca kızım ikinizde güzelsiniz 

   zaten 17 yaşındaki bir genç kız çirkin olamazki heryeri kütür kütür diri ve tazedir ama sen başkasın senin vucudıun balık etinde oldugundan okşarken bakarken bile insanın beli gelir hele şu . 

KIZIM DERYA - 3

Daha evvelki mektubumda bahsettiğim gibi netten başka isimle ensestbaba olarak girip kızımın nikinide bildiğimden ona kızıyla ilişkisi olan bir baba gibi davranarak kendimi gizlemiş ve bazı önerilerde bulundugumu yazmıştım içki içiyor gibi yapacak fakat ya dökecek yada babasını (yani beni) mutfagın dışına çıkmasını saglayarak içkisini sulandırarak tesirini azaltacak ama sarhoş numarası yapacaktı babasıda onun bu sarhoş ve sabaha kadar deliksız uyuyacagını düşünerek onu okşayıp sevecek belki de sikecek böylece deryada zevk denizinde uyuyor numarası yaparak hayallerinin gerçekleştiğini görecekti. Evet bütün 

   bunlar gerçekleşti şimdi bu anımızı anlatacagım. Sofrayı hazırlayan kızım derya babacım patlıcan oturtmayı internet sitesinden ögrendim bugün sana yaptım salata cacık ve soguk rakında hazır hadi sofraya derken giydiği süper kısa gecelikle bütün vucut hatları meydana çıkmış 17 yaşın verdiği 

   tazelik dimdik küçük portakal büyüklügündeki memeleri geceliğin altından belli olan tanga tipi beyaz küçük kilodundan taşan amının şişkinliği şortumun altındaki sikimin kalkıp yandan başının çıkmasına sebeb olmuştu. Yemegimizi yerken bende rakı içmek istiyorum babacım dediğinde onunda bardagına rakı koydum ama az miktarda sarhoş olmasını bende istemiyordum aslında yaşadıklarının tadını çıkarmalıydı bu gece ama o bana sarhoş numarası yapacaktı benim rahat hareket etmem için böyle gerekiyordu çünkü netteki sanal babasına da böyle söz vermemişmiydi zaten. Rakılarımızı içerken mutfak rafının üst 

KIZIM DERYA - 2

Geçen mektubumda kızım deryanın arkadaşı gülle olan ilişkimizi ve onun tavsıyelerıne uyarak banyo kapı anahtarını degıştırerek kapalı olan anahtar delıgı yerıne normal acık kılıt takacagımdan bahsetmıştım. Gülün gttıgı o sabah hemen bu ışı yaptıktan sonra derya baba ışın bıttıyse banyoya gırecegım dıye seslendıgınde tabı kızım gırebılırsın bende senden sonra duş alacagım terledım dedım. Banyoya gırdı hemen kapı anahtar delıgıne yöneldım offf oldugu gıbı ıçersı gözüküyordu alafranga tuvalet ve duşluk tam karşıdaydı gul söylemese hıç aklıma gelmeyecektı bu olay. kızım elbisesini çıkartmaya başladıgında heyecanım artmaya başlamış sıkım dımdık olmuştu. 17 Yasındakı seksı kızım arkası dönük sadece kıloduyla kaldıgında o mınık kılod nefıs bıçımlı kalçaları ve götünü sarmış yan dönmesıylede taş gıbı dımdık küçük portakal buyuklugundekı memelerı gözükmüştü. Sonra kılodunuda ındırıp duşluga girince karşımda o şahane tüysüz agdalı badem amını görünce nefesim tutuldu sankı. Ona sanırım gullerde kaldıgında gül babasını banyo yaparken seyrettırdıgını sonra babasına kese yapmak ıçın ıçerı gırdıgınde nasıl sevıstıklerını kızıma . 

   seyrettırmış olan arkadası bizim bu banyodada aynı şeyin olabilecegını ve 

   bana bunu yaptıracagınıda söylemişti sanırım zaten kılıdı degiştırırken gözlerı parlamıştı kızımın. Bu yüzden banyo kapısının anahtarını bıle sankı ıcerıyı rahat 

KIZIM DERYA - 1

38 Yasında dinç kendine iyi bakan serbest meslek sahibiyim. 16 Yasındaki kızım okadar çabuk büyümüş ve serpilmiş tiki ona hala 

   çocuk gözüyle bakmam bu yaz basımdan geçen bir olayla değişti. Şu anda 17 yasında olan derya eve hafta sonu kız 

   arkadaşı gülü misafir etmişti 2-3 gün bizde kalacak olan gülde en az kızım kadar çekici güzel bir kız, yalnız biraz daha cilveli bir tipe sahipti. Esim babasının ameliyat olmasından sonra hafta sonları cuma günü isten çıktıktan sonra 100 km mesafedeki 

   annelerine gidip pazartesi sabahı oradan ise gidiyor. 3 Gece biz evde kızımla yalnız kalıyorduk bazı hafta sonları kızımda onunla gidiyor . 

   ama bu 3-4 haftada bir oluyor orada canı sıkıldıgı için evde kalmayı tercih ediyordu. Gülün bize gelmesiyle o aksam deryanın da bana ısrarla canı cektıgınden eve kızarmıs tavuk almamı soylemesıyle o aksam hep beraber yemek yerken onlarda bana bira içerek eslik etmisler kısacık elbiselerinin altındaki seks kokan gülün bacaklarından gözümü ayıramıyordum. Onunda gözü sortumun önündeki kabarıklıktaydı tabi. Içilen biralardan çakırkeyif olmustuk 

10 Mayıs 2013 Cuma

Hastalığım Ve Türbanlı Anam 4

Slm dostlar ablamı arabada sikmemim üstünden bir hafta geçmişti bu arada kimseyle beraber olmamıştım. Bir hafta sonra eniştem tekrar nöbetçi 

   olmuştu. Anneme bu akşam bir seks partisi yapalım dedim. Anam da olur dedi. Ben ablamı alıp eve geldim. Babam da emekli olduğu için evde dururdu. Anam yalnız bir sorun var dedi. Kardeşini bu akşam nereye göndereceğiz dedi. Ben de o da bize katılsın dedim anam o daha küçük ama dedi ben de ama onun amı şimdi daracıktır bize çok zevk verir dedim. Babam da küçük kızımı sikmek heyacan verici dedi. Anam da peki dedi. Kardeşim imam hatipte lise 1e gidiyordu. Aradan yarım saat geçti kardeşim okuldan geldi. Annemle kardeşim odaya geçti yaklaşık 10 dk. Konuştular ve içeri geldiler. Anama baktım 

   anam da tamam dedi artık herşeyi biliyor bu akşam zevkten uçaçacaksınız dedi. Kardeşimin üzerinde okul elbisesi vardı böyle çok seksi 

   duruyordu. Ben kardeşimin yanına gittim dudağına bir öpücük kondurdum aferin bu akşam zevkten ölecen dedim. Sonra herkes soyunmaya başladı ben yere uzandım babam benim sikimi ağzına aldı sakso şekmeye başladı ablamda babamın sikini ağzına aldı anam da ablamın amını yalamaya başladı. Babam harika sakso çekiyordu anam da ablamın amını delice yalıyordu. Kardeşim şaşkın şaşkın bize bakıyor. Babamın sikimi ağzına alışını 

   hayretle izliyordu. Daha sonra ben yerden kalktım kardeşimin yanına gittim kucağıma aldım masanın üzerine yatırdım bu arada annelerde yanımıza gelmişlerdi. 

   Anam bakalım küçük kızımızın tadı nasılmış dedi. Kardeşimin başında örtüsü çok tatlı duruyordu. Ben kardeşimin eteğini sıyırırken babamda gömleğinin düğmelerini 

   açıyordu eteğini sıyırdım altında byez danteli kilotu çok tatlı duruyordu kilotunu da ablam çıkardı. Offfff daracık am karşımdaydı kardeşimin amı hafif kıllı hafiften dolgundu kardeşimin bacaklarının arasına girdim amını yalamaya başladım babamda kardeşimin ufacık gögüslerini ağğzına almış vakumluyordu. Ben amını yaladıkça kardeşim kendinden geçiyor sağa sola kıvranıyıordu bu arada am suları da akmaya başlamıştı anam nasıl kızım zevklimi diye sordu . 

   kardeşim kısık kısık ahhhhh ahhhh evet anne dayanamıyom diyordu. Benle babam kardeşimi eme eme bayıltacak hale getirmiştik kardeşimin memeleri dikleşmiş amı müthiş derecede sulanmıştı. Sonra ablam çantasından vazelini çıkardı kardeşimin amına sürmeye başladı. Orta parmağıylada amına hafiften girişler yapıyordu. Sonra benim sikeime vazelin sürdü anam sikimi ağzına aldı sakso çekmeye başladı sikim hiç bu kadar sertleşmemişti. Sonra babam anam ve 

   ablam kardeşimin bacaklarını ayırdılar ve bana hadi bakalım gir bakalım daracık ama dediler. Ben de sikimi kardeşimin amına dayadım ve yavaş yavaş girmeye başladım kardeşim ahhh abi çok kalın alamam onu dedi anam da sabret yavrum şimdi o sik senin . 

Hastalığım Ve Türbanlı Anam 3

O geceki müthiş sikişmeden sonra sabhleyin saat 9 civarlarında ablamı evine götürmek için arabayı garajdan çıkardım ve ben ile ablam yola koyulduk. Yolda ilerlerken eniştem telefon açtı akşama ancak gelebileceğini iletti. Bunun üzerine ben de arabayı ormanlık gibi bir yer 

   vardı oraya çektim. Ablam hayırdır ali ne oldu dedi ben . 

   de hayatımda ençok istediğim şey birisini burada sikmekti demekki nasip bugüneymiş dedim. Ablam ali çok yorgunum dedi eve gidelim dedi. Ben de buraya kadar gelmişken geri dönmek olmaz dedim. Arabayı 

   kuytu bir yere park ettikten sonra pantolonumu indirdim ablama hadi dedim ablam sikimi çıkardı ağzına aldı sakso çekmeye başladı epey . 

   bir somurduktan sonra sikim dimdik olmuştu ablam offf ali gerçekten sikin çok büyük karını çok mutlu edeceksin dedi. Ablamı arabadan çıkardım kaportaya dayadım eteğini sıyırdım kilotunu yana çektim amını yalamaya başladım ben yaladıkça ablam kendinden geçiyor offf ali harikasın diyordu. 

Hastalığım Ve Türbanlı Anam 2

Yaklaşık 1 hafta babam ile anam beni boşaltmak için uğraştılar. Anamı sike sike artık anamın amı dağılmış ama ben boşalamamıştım.

   Anam birgün ablamlara gitmiş olayı bütün detaylarıyla ablama anlatmış. Ablamda anama nasıl böyle birşey yaptınız diye ona çıkışmış. Anamda o 

   bizim oğlumuz onun bu haline çare bulmak için herşeyi yaparım demiş. Daha sonra anam ablama senin de bize yardım etmen lazım demiş. Ablamda böyle birşey yapamam hem günah hem de ben evliyim demiş. Anam da ama o benim oğlum seninde kardeşin günah münah artık bu olayı halletmemiz lazım demiş. 1 haftadır sikile sikile öldüm bana bir yerdımcı gerek en uygunda . 

   sensin aliye yetmiyorum hem ömrümde böyle sikilmedim demiş ablama. Işin ayrıntısına fazla girmek istemiyorum anam ablamı ikna etmek için epey uğraşmış anlayacağınız. Aradan 2 gün geçti bir akşam ablam bize geldi. Eniştem o akşam nöbetçiymiş. Yemeği yedikten sonra anam küçük kardeşimi teyzemlere gönderdi. Kardeşim gittikten sonra anam ablama dönerek olayı . 

   biliyorsun dedi. Ablamda bilmiyom daha da çekincem var dedi babamda